Als onderdeel van onze toewijding om daadwerkelijk superieure service te bieden, doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat uw uitbetalingsverzoek zo snel en efficiënt mogelijk wordt verwerkt.
Uitbetalingen kunnen alleen van de spelersaccount van een speler worden overgemaakt naar de geregistreerde rekening van de speler bij GGPoker. De geregistreerde rekening moet op naam van de speler staan.
Uitbetalingen kunnen alleen van de spelersaccount worden afgeschreven en op de geregistreerde rekening van de speler worden gestort nadat op de spelersaccount geld is bijgeschreven van de geregistreerde rekening.
Uitbetalingen nemen over het algemeen 24 uur in beslag om van GGPoker naar uw rekening over te maken,maar in sommige gevallen kan het tot 72 uur duren. Houdt er alstublieft rekening mee dat het bij bankoverschrijvingsmethoden 1-3 werkdagen duurt voordat uw uitbetaling van onze kant naar uw rekening wordt overgemaakt.
In geval van risicoverhogende omstandigheden, strenger cliëntenonderzoek of als uw uitbetalingsbedrag maandelijks meer dan EUR 3.000 (of het equivalent in een andere valuta) is, wij verdere uitleg en/of ondersteunende documenten moeten vragen met betrekking tot de klant, de betalingsmethode, de bron van geld of vermogen en/of alle andere noodzakelijke informatie die we nodig achten om te voldoen aan onze wettelijke verplichtingen en regelgevende vereisten. In een dergelijk geval kan de verwerkingstijd van de uitbetaling worden vertraagd, afhankelijk van uw verstrekking van de gevraagde documenten.
Uw bank of betalingsverwerker kan kosten in rekening brengen (valutawisselkosten, kwalificatie kosten en verwerkingskosten) om uw uitbetaling te verwerken. Dergelijke transactiekosten voor uitbetalingen worden duidelijk weergegeven op de uitbetalingsverzoek pagina.
Neem contact op met onze Klantenservice als u hulp of assistentie nodig hebt bij uw opnameverzoek. Vermeld het bedrag dat u wilt opnemen, de opnamemethode die u wilt gebruiken en eventuele foutmeldingen die u ontvangt tijdens het opnameverzoek.
In het geval dat we het aanbod van ons bedrijf in Nederland beëindigen, zijn uitbetalingen onderhevig aan redelijke verwerkingskosten die in rekening worden gebracht door betalingsverwerkers of door banken voor het overboeken van het geld van onze kant naar uw bankrekening.
We geven indien van toepassing duidelijk de wisselkoers aan die op uw uitbetalingsbedrag is toegepast op het moment van uitbetalingsverzoek. Zodra u een uitbetalingsverzoek heeft ingediend, zijn wij niet aansprakelijk en zullen wij geen schommelingen in valutawaarden compenseren vanaf het moment van verzoek tot het moment van voltooiing van de transactie.
Alle uitbetalingen gaan door een intern auditproces om ervoor te zorgen dat wordt voldaan aan fraudepreventie, bestrijding van het witwassen van geld, bestrijding van de financiering van terrorisme en andere wettelijke verplichtingen en regelgevende vereisten. Als gevolg hiervan duurt het over het algemeen 24 uur voordat het geld van onze kant naar uw bankrekening is overgemaakt, maar in sommige gevallen kan het tot 72 uur duren.
We hebben het recht om de uitbetaling te annuleren en geld op de spelersrekening terug te storten wanneer:
Vanwege de anti-witwasrichtlijnen is het mogelijk dat geld dat rechtstreeks afkomstig is van stortingen niet wordt uitbetaald voordat er een klantenonderzoek is uitgevoerd. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Bonussen kunnen pas worden uitgekeerd nadat aan alle vereisten van het bonusbeleid is voldaan.
In het geval dat u een uitbetalingsverzoek annuleert, bent u volledig verantwoordelijk voor elk volgend gebruik van uw geld. Het bedrijf is niet verplicht om bedragen terug te betalen die door u zijn geannuleerd en die vervolgens worden gebruikt of verloren is gegaan.
Voor grotere uitbetalingen kan GGPoker meer tijd nodig hebben om het verzoek te verwerken, omdat we mogelijk moeten controleren op onregelmatigheden met betrekking tot de transactie. Dit ter bescherming van uw rekening en om te voldoen aan de witwasregelgeving in Nederland. In het bijzonder kunnen alle winsten van meer dan 20.000 euro alleen worden opgenomen na een grondige screening op eventuele onregelmatigheden.
Stel ons alstublieft onmiddellijk op de hoogte als uw creditcard/betaalkaart(en) verloren, gestolen of geannuleerd zijn, zodat we hun status kunnen onderzoeken en kunnen bevestigen dat betalingen wel of niet kunnen worden ontvangen.
We behouden ons het recht voor om de verwerking van uitbetalingsverzoeken uit te stellen en/of stop te zetten totdat de definitieve goedkeuring is ontvangen voor de openstaande stortingstransacties.